Pikniko, IHR kaj cxaro-festivalo
kiel ĉiam, mi iris al la oficejo de Nepala Esperanto-Asocio, esperante ke mi trovos gesamideanojn kiuj parolos en Esperanto, pri Esperanto. Surevoje mi visitis al D-ro Nirab en Bir Hospitalo kaj transdonis al li la doncon senditan de S-ino Tatjana atnaŭ kvin monatoj. Mi iomete babilis kun li pri Esperanto kaj nia movado; li tre volas esti akvita sed ne povs aranĝi tempon. Mi atingis al la scocio kaj al s-ro Philip donis la foliojn de vortaro, donitan de Shri. Ene estis Narendra, Barat, Nabin Lal kaj Ajit. Nabis tuj forlasis. Ni diskutis pri ebla adiaŭprogramo por Jacob. Narendra proponis ke ni iru al Dokha, mezepoka vilaĝo, fama por kosenrvado de anktiva historio kaj heredaĵo. Sampteme ni diskutis pri seminario pri Esperanto. Venis la sama temo : ni kreis tian grupon de homoj kiuj venas la asocio kiam ni ofertas al ili senpagan manĝaĵon kaj ili ne venas se ni postulas monon por manĝo. Barat volis organizi "internacian" seminarion. Sed estas la demando, kiu venos el kiu lando?...
Comments
Kial policistoj iris antaǔ?
iuj policistoj iris malantaǔ?
ĉu ili protektis aŭ minacis la demonstrantojn?
Kie kaŝis sin la virinoj?
Kion ili kriis, b.v. traduki.
Mi petas pardonon pro malfruigxo.
1. La manifestacio temas pri federalismo. Etnaj popoloj postulas ke oni kreu sxtatojn laux cxefaj etnaj grupoj. (cxar politikistoj, plejparte Hinduoj diras ke tio eble disigos la landon).
2. Policistoj iris antauxe cxar ili timas ke eble la protestantoj ne ataku al aliaj homoj.
3. Ne protektas demonstrantojn sed protektas aliajn grupojn aux homojn aux domojn de ili.
4. Virinoj ja estas en la manifestacio, sed eble malantauxe...
5. Ili prostulas etnaj sxtatoj kaj federacian Nepalon.
Dankon.
Razeno