2011/06/05

Mi esperas

Mi multe esperis ke venos voko vendrede. Sed nenio okazis.
Hieraŭ, sabate (2011 junio 4a), mi estis ĉe NEspA. Estis Bharat, Indu, Parasar kaj mi inter vizo-petantoj. Neniu sciis ĉu ni certe ricevos la vizon. Sed ni esperis.

Dume, ni planis ankaŭ partopreni en la IJK, en Ukraino . Por tio ni devas peti vizon (en Delhio, ĉar ne estas ukraina ambasadorejo en Katmando). Mi kredas ke se ni intertempe ricevos la danan vizon, ne estos malfacila ricevi al ukrajnana vizon.

Estis ankaŭ Himlal, kiu nun montras intereson viziti al UK. Li tamen volas peti vizon de Francio aŭ Germanio por iri al danio.

Kaj, almenaŭ mi planan viziti al Germanio psot la kongreso.

Mi multe esperas ke post tiom da skandalo, ĥaoso kaj elspezo de mono, mi sukcesos gustimi Eŭropon.

Dum la kunveno, mi moke petis al Himlal veni al Katmando por okazigi la NespA kongreson, ĉar ĝi devis okazi en pasinta novembro sed nunaj regantoj ne havas intereson. Nek Bharat nek Indu diris ion ajn pri
tio.

Mi proponis ke ni devas nun plani por okazigi IJKon en Katmando. Ni multe revis sed ne serioze diskutis.

Do, mi esperas ke eble morgaŭ aŭ post morgaŭ ricevos mesaĝon de la ambasadorejo.

No comments: